dissabte, 29 de setembre de 2012

Objectes viatgers: registrar i activar

 
Arriba un dia que obres un "tresor" i...sorpresa! A dins hi descobreixes un objecte estrany amb un codi. Vas investigant fins que ja saps que "allò" és un objecte viatger. Ja saps que n'hi ha de tres tipus (geomonedes, travel bugs i altres), saps quin aspecte tenen, saps que t'emociona sempre que en trobes però no saps què fer amb ells. Els veus, t'encanten, però no t'atreveixes a tocar-los.
 Què pots fer amb un objecte viatger que veus?




- Moure'l: Te'l pots emportar i deixar-lo a un altre caché. Sempre que t'emportes un objecte viatger has de registrar tots els seus moviments per tal de que tothom pugui anar-lo seguint. Per fer aquest registre utilitzaràs el codi de rastreig que hi ha a l'objecte.

- Descobrir-lo: Pots veure un objecte viatger i no endur-te'l. Pots registrar-ho posant l'anotació "discovered it". Per fer aquest registre utilitzaràs el codi de rastreig que hi ha a l'objecte.


Com posar en marxa el teu propi objecte viatger?

Un cop has comprat l'objecte viatger que més t'agrada (geomoneda, travel bug, altres), t'arriba a casa i et dius: i ara què faig? Com el poso a viatjar?

El primer que has de fer és activar-lo perquè pugui començar a viatjar i formi part del teu inventari. Per fer-ho has de:

- Anar aquí i, un cop t'has identificat, omplir el codi de rastreig i el d'activació.
A tots els objectes viatgers hi ha 2 codis: el d'activació (generalment a l'embalatge) i el de seguiment o codi de rastreig "tracking number" (el trobes gravat a l'objecte). Amb 3 simples passos el podràs activar i omplir la fitxa amb els seus objectius i fotos.

A partir d'aquí ja el tindràs preparat per viatjar! A fer quilòmetres!

Si et queda algun dubte de com posar en marxa un objecte viatger mira aquest vídeo, es veuen molt clars els passos que s'han de seguir.











Cap comentari:

Publica un comentari