diumenge, 29 d’abril de 2012

Com activar un objecte viatger amb la Bruna

Com activar un objecte viatger

La Bruna ja sap on deixarà la granoteta. Després de pensar-ho molt ha trobat l'amagatall perfecte. Des d'allà veurà casa l'àvia i una fàbrica de galetes! Deixa volar la imaginació i pensa en el Willy Wonka i la seva fàbrica de xocolata, i en si la fàbrica de galetes també tindrà Oompa Loompes...




Però no vol que la granoteta comenci el viatge sola i li pregunta al pare si estarà acompanyada. El pare li diu que ho pot mirar ella mateixa, que només ha d'entrar a la fitxa del catxé que ha escollit i mirar si hi ha "algú" més a l'inventari (algun altre objecte viatger: geomoneda o travel bug).
 
 Ja està tranquil·la: començarà el viatge amb una geomoneda. La clica i entra a la seva fitxa. Des d'allà pot veure un mapa amb els llocs on ha estat, les fotos que han anat penjant els geocatxers i la seva missió!
-Quina missió té la granoteta, pare?
-Això ho has de pensar tu, Bruna, és teva. On vols que viatgi? Què vols que vegi?
-No ho sé, què els agrada fer a les granotes?
Mentre va pensant-ho, el pare li diu que activi la granota, sinó no podrà fer-li la fitxa amb la missió. Per fer-ho ha d'entrar a l'apartat d'objectes viatgers, clicar "recuperar un codi d'activació perdut" i escriure el codi de traçabilitat que hi ha darrera la granota.



Ara ja tindrà el codi d'activació. Només cal que cliqui que vol activar l'objecte i ja podrà començar a omplir la seva fitxa.
-I podré posar la seva missió?
-És clar! Quins llocs vols que explori la granoteta?
La Bruna pensa en llocs macos que ha estat i en quins li podrien agradar a la granoteta. Ha de ser un lloc amb aigua, perquè és on els agrada estar. Si l'enviés al desert no hi estaria bé, s'assecaria! Si l'enviés a la neu, es congelaria! Finalment té una idea. Segur que li encantarà! Demà li farà la fitxa, així ben aviat la posarà a viatjar.


Les geocerques de la Bruna 1 (Guia del joc)












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada